Vi søker bakkevalgkampkoordinator

Vil du være med på laget som jobber hardt for et Norge som tar vare på både mennesker og miljø?

Vil du bidra til at De Grønne blir synlige på gater og torg i hele Vestfold og Telemark? Vil du hjelpe oss med å vinne valget i 2019? Vi søker en systematisk, selvgående og idérik person med stå-på-vilje til en spennende prosjektstilling.

Du vil sammen med valgkampgruppa i MDG Vestfold og Telemark ha ansvar for å omsette valgkampstrategi til konkrete prosjekter og bidra med å organisere viktige deler av bakkevalgkampen på tvers av kommunene.

Du får et stort ansvar, både for planlegging og gjennomføring av bakkevalgkampen. Dine hovedoppgaver blir å samarbeide tett med lokallagene om skolering og bemanning av stands, legge konkrete planer for en rekke valgkampaktiviteter og være sjef for gjennomføringen. Du får oppfølgingsansvar for frivillige.

Vi disponerer ikke lokaler i Vestfold eller Telemark, så du vil jobbe hjemmefra eller på dagsturer rundt i kommunene. Du rapporterer til valgkampkoordinatoren for Vestfold og Telemark som din nærmeste leder, og vil ha tett kontakt med resten av valgkampgruppa.

ARBEIDSOPPGAVER:

• Ansvar for å planlegge og arrangere små og store arrangementer sammen med valgkamp-teamet
  • Ansvar for kampanjer og aksjoner rundt om i fylkene
  • Følge opp frivillige og lokale valgkampansvarlige
  • Ansvar for skolering av nye frivillige
  • Bistå fylkessekretær og kommunikasjonsrådgiver med løpende oppgaver knyttet til valgkampen

DU:

• Har erfaring med prosjektstyring og organisering av arrangementer
  • Har kjennskap til Miljøpartiet De Grønne eller er forberedt på å gjøre en innsats for å bli kjent med organisasjonen
  • Har stå-på-vilje og er kreativ, initiativrik og strukturert
  • Har lett for å ta kontakt med og motivere frivillige som vil gjøre en innsats
  • Har stor arbeidskapasitet og evne til å holde fremdrift på flere oppgaver samtidig
  • Evner å jobbe selvstendig og fungerer godt i team.
  • Har førerkort

VI TILBYR:

• Lønn etter avtale
  • Mulighet til å være midt i en valgkamp der mye står på spill
  • Varierte arbeidsdager hvor du vil samarbeide med grønne lokale ildsjeler i hele regionen
  • En stor grad av frihet til å styre tiden din selv

Vi ønsker oppstart i begynnelsen av april med varighet til valgdagen 9. september. Stillingen vil være 50% fra 1. april til 1. august og 100% fra 1. august til og med valgdagen. Vi ønsker å være fleksible slik at rette kandidaten kan tilpasse dette med andre arbeidsgivere og forpliktelser. Arbeid på kveldstid og i helger må påregnes.

Søknadsfrist: 10. mars 2018

Tiltredelse: April 2019

Søknad med CV sendes til ingrid.fjellberg@mdg.no. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt fylkessekretær Ingrid R. Fjellberg på tlf. 477 17 691 eller e-post ingrid.fjellberg@mdg.no.